Wij streven naar tevreden klanten die door onze dienstverlening financieel fitter worden. Wilt u uw tevredenheid met ons of andere mensen delen, dan zijn wij daar erg blij mee. U kunt ons rechtstreeks een bericht sturen en of het positieve nieuws delen via de sociale netwerken.
Hebben wij ons werk in uw ogen niet goed gedaan?
Het kan ook voorkomen dat u minder tevreden bent of een klacht heeft over onze dienstverlening. We zoeken dan graag samen met u naar een passende oplossing.
Stuur ons uw bericht:
U kunt uw opmerkingen ook per brief sturen naar:
Lancyr Maasdal Nieuw Holsterweg 31 6061 EG PosterholtU kunt natuurlijk ook een e-mail aan ons sturen.
Wanneer kunt u antwoord op uw klacht verwachten?
U ontvangt binnen zeven werkdagen een bevestiging. De inhoudelijke behandeling van de klacht wordt binnen 14 werkdagen afgerond, u ontvangt binnen 14 werkdagen een schriftelijke motivering van het ingenomen standpunt. Bij complexe zaken is dat niet altijd mogelijk. In dat geval stellen wij u daarvan tijdig op de hoogte en geven wij aan wanneer wij u wél antwoord kunnen geven.
Niet tevreden over de uitkomst?
Kifid – Een onafhankelijke geschilleninstantie
Wanneer u van mening bent dat ook de directie uw klacht niet naar uw tevredenheid heeft afgehandeld, kunt u als consument terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit is de onafhankelijke instantie voor geschillen tussen consumenten en hun financiële dienstverlener.
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet: www.kifid.nl
Het aansluitnummer van Lancyr Maasdal bij Kifid is 300.004602.
U kunt pas bij Kifid terecht als uw klacht is behandeld via de klachtenprocedure van Lancyr Maasdal. Kifid neemt uw klacht alleen in behandeling, wanneer u die binnen drie maanden nadat uw klacht is afgehandeld (en dit niet naar uw tevredenheid is gegaan) door Lancyr Maasdal.